יום ראשון, 15 בינואר 2017

פונפונים כמו סוכריות

פונפונים כמו סוכריות -
מי שמכיר אותי ודאי יודע שאני תמיד רואה את החיים דרך משקפיים צבעוניות.
צבע תמיד משך אותי והיה המרכיב העיקרי לאסטתיקה בעיניי.
כרגע קיבלתי משלוח ענקי וממש מגרד לי בידיים ליצור לכם אביזרים מגניבים לצילומים. 



שילובי צבעים יכולים להיות סולידיים ומורכבים מאותה משפחת צבעים, אך יחד עם זאת הכיף הוא לשבור את הסטיגמות ולהעיז, להשתולל, להרכיב שילובים חדשים ומפתיעים. 



הפעם החלטתי שפונפונים יתנו לי את המענה לצורך שלי להתפרע.
מה נוכל לעשות איתם? ואו אינסוף. אספתי לכם כמה רעיונות מדליקים.










שימו לב יש שני סוגי פונפונים אלו שניתן להכין בבית בעזרת חוט צמר וליפופו. 
כאן תוכלו לראות את השלבים. 

ופונפונים שניתן להכין מצמר שעובר תהליך של ליבוד



כעת קצת על תהליך הליבוד:
מלאכת הליבוד היא אחת מאומנויות הטקסטיל העתיקות ביותר, באמצעותה מעבדים את הצמר
הגולמי לבד, המכונה לבד (felt). תהליך הייצור מבוסס על דחיסה של סיבי הצמר באמצעות תנועה,
חום ורטיבות, עד להיווצרות הלבד.
אומנות הליבוד היא דרך יצירתית לפיסול ועיצוב בצמר ולהכנת מוצרים יפים ושימושיים, בעלי
מראה ייחודי. בעזרת טכניקות פשוטות של שפשוף במים וסבון (שיטת הליבוד הרטוב) או שימוש במחט
מיוחדת (שיטת הליבוד היבש) מתקבלים תוצרים מרהיבים.  






 עכשיו הצמר בידיים שלכם - שתפו אותי איך יצא...
ואני חוזרת ליצור.
שבוע מלא בצבע שיהיה לכם.














אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה