יום ראשון, 31 ביולי 2016

עיצוב קיר - עשו זאת בעצמיכם

מעשה בעץ התלאים שלי:
כך הפכתי עוד קיר ריק ומשעמם בסטודיו לפינה מדליקה שכיף לצלם בה צילומי הריון, צילומי תינוקות.


השעה שבע בבוקר, כולם ישנים עדיין.                        
במקרה שלי זו הזדמנות פז להגשים חלום ליילי. אני יודעת שלכל אחד יש את החלומות שלו, אבל במקרה שלי הפנטזיות קשורות לעצים, גזעים ואינסוף ענפים שמסתעפים לכל עבר. כנראה שיש סיבה לכך - ככה גם הראש שלי עובד- מורכב, אינסופי, מה שמצד אחד מקשה, אך מצד שני עוזר בחשיבה אומנותית ויצירתית.

לקחתי איתי את שיזף שלי, בימים ההם בת שלוש, הלא היא יד ימיני, ויצאנו לשכונה, אוירת שבת עטפה אותנו, שנינו מפוג'מות עדיין, מחטטות ידינו בין סבך ענפים, מחפשות חלקים מעניינים, דקורטיביים.   במלאכת הכנת העץ התחלנו מיד כשבידינו החומרים הבאים:

ענפים
כפתורים
מספריים
דבק  E6000
עיפרון ומחק לשירטוט
נייר צלוטייפ
מכחול
צבע לצביעה על קיר (אפשר אפילו צבעי בד)
חרוזים גדולים (ממשחקי ילדים)
וכמובן שאריות בדים צבעוניים.


בתחילה עשיתי שירטוט גס של העץ שברצוני למלא והתחלתי לצבוע את הגזע.                   
בשלב הבא הדבקתי הדבקה חלשה עם נייר דבק את הענפים בתלת מיימד ומהם עברתי להדבקת הבדים שחתכתי תוך כדי בערך לפי הצורה אליה כיוונתי. את פירות העץ יצרתי מהכפתורים והחרוזים אותם השחלתי על חלקים מהענפים הוסיפו תלת מיימדיות לתמונה הכללית.

אין טוב ממראה עיניים - ככה זה נראה בשלבי העבודה...












וככה זה נראה בשלב הסופי, ובשילוב עם אביזרים נלוים ססגוניים ניתן להעשיר את הסט כמובן.
כך הפכתי עוד קיר ריק ומשעמם בסטודיו לפינה מדליקה שכיף לצלם בה צילומי הריון, צילומי תינוקות.


בידול אומנותי ע"י יצירת סטיילינג מקורי לצילומים

ישנם אינסוף צלמים, צלמות, הטובים מבינהם הם בעלי היכולת ליצור לעצמם בידול אומנותי כלשהו, בין אם זה בא לידי ביטוי בבחירת הזויות המיוחדות, בתאורה, או בסטיילינג, בהעמדה, בפשטות או דווקא בעומס.

אחד הדברים שחשוב לי להביא לידי ביטוי בצילומי הם החומרים והטקסטורות בהם אני עושה שימוש. במילים אחרות אני מתכוונת לרקעים ולאביזרים. משתדלת ליצור אותם במו ידיי. לא להסתפק במוצר מוכן, תמיד לשדרג. תמיד לשפץ או להוסיף את נקודת המבט שלי. ובכך אני מבטיחה לעצמי להשאר תמיד מקורית ורעננה.

עכשיו ניתן להבין איך צילום וhome styling  הם למעשה חלק בלתי נפרד מהחוויה שלי לפחות.






















אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה